FAQ - Najczęściej zadawane pytania

  1. Gdzie mogę zapoznać się z Regulaminem sklepu?
    – Regulamin sklepu znajduje się pod tym linkiem.
  2. Jak mogę złożyć zamówienie?
    – Nasz produkt można zakupić przechodząc do zakładki “sklep”. Oprócz tego w witrynie migrentin.pl w kilku miejscach znajduje się guzik “kup teraz” po kliknięciu którego klient przenoszony jest do koszyka, gdzie może dokończyć realizację zlecenia.
  3. Jak szybko realizowane są zlecenia?
    – Zlecenia staramy się realizować jak najszybciej, zwykle w ciągu 24 godzin od zakupionego towaru. Wyjątkiem są dni wolne, w których nie są realizowane przesyłki kurierskie.
  4. Czy posiadanie konta na stronie jest konieczne?
    – Nie. Oczywiście będzie to ułatwienie dla kolejnych zakupów, jednak posiadanie konta nie jest wymagane. Posiadanie konta daje między innymi możliwość śledzenia statusu zamówienia.
  5. Czy macie darmową przesyłkę?
    – Opcja darmowej przesyłki pojawia się w momencie zamówienia minimum 3 produktów.
  6. Czy można edytować lub aktualizować złożone już zamówienie?
    – Z uwagi na nasze starania, aby produkt dostarczony był w możliwie jak najkrótszym czasie – późniejsza edycja danych nie jest możliwa. W imieniu całego zespołu prosimy o sprawdzenie wpisanych danych do wysyłki.
  7. Czy wasz produkt można zakupić stacjonarnie?
    – Na ten moment jeszcze nie posiadamy sprzedaży stacjonarnej. Pracujemy nad tym! 🙂
  8. Na stronie pojawia się błąd lub nie jest możliwe złożenie zamówienia
    – Prosimy o kontakt w sprawie wszelkich błędów na stronie lub mechanice działania podstron na adres: Pomoc@pharmadietics.com
  9. Czy warto zapisać się do Newslettera?
    PharmaDietics PSA skupia się na budowaniu edukacyjnych treści dotyczących leczenia i zapobiegania migreny. Tworzymy artykuły oraz filmy z udziałem ekspertów takich jak neurolodzy, psycholodzy, dietetycy. Zapisując się do naszego Newslettera będziesz informowany na bieżąco o najnowszych publikacjach, wydarzeniach i promocjach.  
  10. Gdzie mogę dowiedzieć się więcej na temat waszego produktu?
    – W sekcji bloga. Ten artykuł został przygotowany na potrzebę uświadomienia konsumenta o właściwościach jakie posiada nasz produkt oraz tego, dlaczego uważamy, że Migrentin to właściwe podejście do profilaktyki w zakresie migreny.
  11. Czy Migrentin i inne wasze produkty są polskie?
    – Tak! Z dumą możemy przyznać, że jesteśmy polską firmą starającą się wypełnić lokalny rynek jak najlepszym produktem. Dowiedz się o nas więcej z zakładki “O nas”.